Prestigio GeoVision 350 |
Ovaj uređaj je otključan i reprogramiran sa iGO8.3 softverom. Ubačene su i najnovije mape Srbije i Evrope. Posle testova obavljenih u GPS Team-u došlis smo do zaključaka koje iznosimo u daljem tekstu. Prestigio je jedan od novijih brendova na našem tržištu kada su u pitanju uređaji za ličnu navigaciju. Prvi utisak koji odaje pakovanje Prestigio GeoVision 350 GPS uređaja jeste dobar dizajn. Isto važi i za samo kućište uređaja. GeoVision 350 spada u klasu jeftinijih uređaja te vrste na tržištu (možemo slobodno da kažemo i najjeftinijih), ali njegova spoljašnost ne odaje utisak jeftine i nekvalitetne robe. Završna obrada kućišta i nosača je sasvim solidna, a nismo imali zamerke ni na funkcionalnost, tj. pokretljivost nosača. U standardnom pakovanju dolaze 12V punjač (sa adapterom za upaljač cigareta u kolima), USB kabl za vezu sa PC-jem, eksterna (dodatna) GPS antena i uputstvo za upotrebu. Uređaj pokreće Intelov procesor na 300 MHz-a, a baterija obezbeđuje autonomiju do 3 sata. Za pozicioniranje je zadužen standardni 20-kanalni SiRFStar III GPS čipset. Prestigio GeoVision 350 pokreće Windows CE 4.2 operativni sistem, a navigacioni softver je već viđeni iGO, koji se pokazao kao jedan od najboljih softvera za navigaciju. Jedna od najvažnijih stvari za mnoge korisnike je jednostavnost korišćenja softvera koji pokreće neki uređaj, jer mnogi jednostavno ne vole da "gube" previše vremena na detaljno čitanje uputstava i učenje korak po korak. iGO softver je dovoljno intuitivan da dozvoljava korisniku da bez većih problema pronađe put do željene opcije. U prikazu za navigaciju se nalaze sve bitne informacije za vozače – preostalo vreme, rastojanje do cilja i sledećeg skretanja, vrsta nailazećeg skretanja i slično, a tu je i glasovna navigacija na srpskom jeziku. Prelazak na pretragu bitnih lokacija i adresa je veoma jednostavan. Softver omogućava sve standardne funkcije, npr. 2D i 3D mod, rutiranje sa raznim opcijama i slično, a tu su i Smart Zoom opcija i mod za pešake. Još jedna bitna stvar za mnoge korisnike je da je iGO softver lokalizovan, tj. preveden na srpski. Interesantno je i da su karte Srbije iz 2008. godine, odnosno najsvežije koje se mogu naći na tržištu. U cenu uređaja su uračunate i karte Srbije i istočne Evrope. Jedina stvarna zamerka koju imamo kod ovog modela Prestigia je jako dug period podizanja sistema prilikom uključivanja uređaja. Korisnik zaista treba da bude veoma strpljiv dok sačeka da uređaj bude spreman za rad, tako da je naša preporuka – ne gasiti uređaj kada ga jednom pokrenete, ako ne planirate da duže ostanete van vozila. Sa druge strane, kada se jednom pokrene, uređaj radi zaista dobro. Ponovno uspostavljanje veze sa satelitom nakon izlaska iz tunela je dosta brzo, kao i rekalkulacija rute i slične operacije čija je brzina prilično važna u vožnji. Preglednost displeja od 3.5 inča je zadovoljavajuća, a tu je i već pomenuta glasovna navigacija. Jedna od najinteresantnijih funkcija ovog uređaja je mogućnost snimanja pređenih distanci. Prikaz pređenih distanci je dostupan jednim klikom iz prikaza za navigaciju (kokpita). Ovo je interesantna opcija za lako i brzo pozivanje već pređene distance, a da ne pominjemo mogućnosti pregleda gde vam se sve vozilo nalazilo dok ga je neko drugi koristio. GeoVision 350 će možda razočarati korisnike koji očekuju mnoge dodatne funkcije, uglavnom vezane za zabavu i komunikaciju sa drugim „gedžetima“, ali ne treba zaboraviti da po svojoj ceni ovaj uređaj ne spada u klasu koja podrazumeva i luksuz, već isključivo osnovnu funkcionalnost. U svakom slučaju,Prestigio GeoVision 350 će u potpunosti opravdati uloženu investiciju u auto-navigaciju. |
Нема коментара:
Постави коментар