субота, 29. јануар 2011.

IGO 8

   Nav N GO igo8

                                                                                            
          iGo8 se vrti na nekoj od Win platformi tako da se softver u stvari razlikuju u kvalitetu izrade od Gamina, manje i više bitnim opcijama tipa brzine procesora, veličine ekrana, ima BT nema BT, načinu montaže .Onu osnovnu funkciju tipa dovedi me tu i tu, rade gotovo identično. Kod Garmina je slična priča. Mape iste, navodi nas isto.iGO8 ima prijateljski interfejs pun korisnih informacija i veoma intuitivan meni,na netu ima dosta interesnatnih skinova tako da IGO navigaciju mozete prilagoditi sebi u svakom pogledu.
                              

         Nudi veliki broj korisnih funkcija/ informacija i ako znate da ga pravilno koristite proizvod je u potpunosti zaokruzen .Takodje za svaku pohvalu je sto iGO stalno unapredjuje software i dodaje raznorazne novotarije kao i naravno sam update mapa. Preciznost sam testirao mnogo puta (bukvalno od prvog dana pojave kod nas) i mogu reci da sam jako zadovoljan.Pokrivenost je na zavidnom nivou.Razlika izmedju Garmina i iGO8 je samo u platformama na kojim rade ova dva softvera.
         Sve u svemu neki moj opsti zakljucak je da su i jedna i druga opcija solidne ali ipak ne i potpuno resenje jer imaju vrlo ozbiljne i prednosti i mane, tako da mislim da je idealno imati i jedno i drugo na istom uredjaju i kombinovati! Time se namece zakljucak da je najbolje koristiti neki uredjaj sa Mobilnim Windows OS-om bilo da je pda,  ili Win Smartphone jer je jedino tako na njemu moguce imati i Garmin (konkretno mobile XT ) i iGO kao i druge korisne programe, pre svega za multimediju.
        Garmin podrzava rad sa Symbian, Windows Mobile i Palm telefonima i PDA uredjajima....dok iGO8 podrzava rad sa samo Windows Mobil uredjajima.

Нема коментара:

Постави коментар